تو همیـــــ♥ـــشه بامنیــــ♥ـــــــ

دیگه تنها نیستمــــــــــ

عاشقانه های من و امیرم

تو همیـــــ♥ـــشه بامنیــــ♥ـــــــ


 

دلم برات تنگ شده….. اما من… من میتونم این دوری رو تحمل کنم…

 

به فاصله ها فکر نمیکنم …… میدونی چرا؟؟ آخه … جای نگاهت رو نگاهم مونده ….

 

هنوز عطر دستات رو از دستام میتونم استشمام کنم…. رد احساست روی دلم جا مونده …

 

میتونم تپشهای قلبت رو بشمارم ….. چشمای بیقرارت هنوزم دارن باهام حرف میزنن….

 

حالا چطور بگم تنهام؟؟ چطور بگم تو نیستی؟؟ چطور بگم با من نیستی؟؟ آره! خودت

 

میدونی…. میدونی که همیشه با منی …. میدونی که تو ، توی لحظه لحظههای من جاری

 

هستی…. آخه تو ، توی قلب منی… آره ! تو قلب من….

 

برای همینه که همیشه با منی… برای همینه که حتی یه لحظه هم ازم دور نیستی… برای

 

همینه که میتونم دوریت رو تحمل کنم… آخه هر وقت دلم برات تنگ میشه… هر وقت حس

 

میکنم دیگه طاقت ندارم…. دیگه نمیتونم تحمل کنم… دستامو میذارم رو صورتم و یه نفس

 

عمیق میکشم…. دستامو که بو میکنم مست میشم… مست از عطرت !!

 

صدای مهربونت رو میشنوم … و آخر همه ی اینها به یه چیز میرسم…..!

 

به عشق و به تو….. آره… به تو !! اونوقت دلتنگیم بر طرف میشه… اونوقت تو رو نزدیکتر از

 

همیشه حس میکنم…. اونوقت دیگه تنها نیستم حالا من این تنهایی  رو خیلی خیلی دوسش

 

دارم..  به این تنهایی دل بستم… حالا میدونم که این تنهایی خالی نیست… پر ازیاد عشقه ...

 

پراز اشکهای گرم عاشقونه!

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

پسردلشکسته و تنها
ساعت11:46---12 ارديبهشت 1391
س دوست من وب زیبایی داری خوشحال میشم اگه بهم سربزنی نظرتم بگی



koorosh 06
ساعت16:30---10 ارديبهشت 1391
salo0oo0o0o0o0m

web khooshmali dari

mer30 ke be web ma miyaee


bo0o00o0o0o0o0o0os


h
ساعت16:42---8 ارديبهشت 1391
سلام
چرا دیگه به من سر نمیزنی


ali
ساعت21:17---5 ارديبهشت 1391
salam azizam man ali hastam (pa2ogh barobax +18( linket kardam rasti webet kheili face face agar kari chizi dashti mitunim baham ham fekri konim.....ya dar zamine nevisandegi webam ya webet

☻عشـــــــق دروغيـــــــن☻
ساعت23:26---4 ارديبهشت 1391
از تو دلگیرم عزیزم خاطراتمو رها کن
برو یک گوشه بشین و منه خسته رو دعا کن
حالا دیگه از تو دورم شدم یک عاشق تنها
تو که دیگه تنها نیستی منو جا گذاشتی اینجا
خدایا ببین چه تنهام اگه میشنوی صدامو
اشک چشمامو ببین و بشنو این خدا خدامو
نکنه حالا که رفتی دیگه بر نگردی پیشم
دارم از نبودن تو بخدا دیوونه میشم
بخدا خسته ی خستم،روت و برنگردون از من
مگه تو دوسم نداشتی؟چرا یادت رفته از من؟
تو منو تنها گذاشتی رفتی دنبال خوشی هات
اینکه با دیگری هستی رو میخونم توی چشمات
تو منو تنها گذاشتی اینو هیچکی نمیدونه
برو که بی تو عزیزم چیزی از من نمیمونه
برو دستامو رها کن دنیا اینجور نمیمونه
کاری میکنم که دیگه اسمتم یادم نمونه~سلا.م وب زیبا و فوق العاده ای داری دوس داشتی به
منم سربزن خوشحال میشم..


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در  دو شنبه 4 ارديبهشت 1391برچسب:,ساعت 23:7  توسط TaRaNe